Устойчивостта е в центъра на всичко, което правим. Фокусираме се върху създаването на все по-добри автомобили, които позволяват на хората да живеят по-чист, по-безопасен, по-малко стресиращ и по-свързан живот. Стремим се да разработваме бъдещи решения за мобилност, които свързват хората, автомобилите и града, за да намалят значително задръстванията и замърсяването. Искаме да управляваме бизнес, който е печеливш, устойчив и е чудесно място за работа.
Устойчивостта е от основно значение за начина, по който правим бизнес в Toyota, както е изразено в нашата Глобална стратегия от 2011 г. Стремим се да предоставяме продукти и услуги, които щадят планетата и обогатяват живота на хората в общностите, в които работим. През 2015 г. обявихме Toyota Environmental Challenge 2050, за да се придвижим към общество, в което хората, автомобилите и природата могат да съжителстват в хармония. Шестте предизвикателства имат за цел да надхвърлят нулевото въздействие върху околната среда, като се надяваме дори да постигнем положително въздействие.
Днес автомобилната индустрия е изправена пред по-големи предизвикателства от всякога. А устойчивото развитие повече от всякога е част от решението. Нарастващото замърсяване в градовете доведе до по-строги международни и национални разпоредби, изискващи автомобилите да бъдат по-екологични през целия си жизнен цикъл. В същото време обществото и регулаторните органи очакват автомобилите да бъдат по-безопасни, по-добре свързани и способни да комуникират със заобикалящата ги среда. В Toyota се радваме на бизнес предизвикателствата, като ги използваме като възможност за иновации и подобряване на бизнеса ни.