- Бърза помощ при повреда
- Обяснение на предупредително съобщение чрез MyToyota
- Директна връзка с вашия сервиз
Не би ли било чудесно, ако винаги знаете в какво състояние е автомобила ви в момента? Чрез мобилното приложение MyToyota на вашия смартфон ще получите известие, ако нещо не е наред. Същото известие ще получи и Вашият Toyota сервиз за да е информиран - така че вече не трябва да се тревожите за нищо.
Ето как работи eCare във вашата Toyota:
Вашият Toyota сервиз може да започне диагностика още преди автомобила да е физически в сервиза. Той получава в реално време точна информация за състоянието му.
Това означава, че сервиза може да ви посрешне на място предварително подготвен за възникналия проблем за бързото му и адекватно отстраняване.
Целият пакет „eCare“ за вас се предлага безплатно за целия живот на автомобила. Вие трябва просто свържете вашата Toyota към приложението MyToyota, да активирате свързаните услуги и всичко е готово, вашият автомобил ще бъде обгрижван завинаги.
Денонощна грижа: Сензорите на системата eCare на вашия автомобил автоматично комуникират с вас и вашия дилър. Служителите във вашия Toyota сервиз получават директно доклад за състоянието на автомобила, включително пълната му история. По този начин те могат да класифицират състоянието му професионално, без никакво забавяне и след това да се свържат с вас.
При сериозен проблем ще бъдете информирани автоматично – независимо дали през деня или през нощта, през седмицата или през уикенда. Ще получите превантивни препоръки за действие и в зависимост от сериозността на проблема ще можете да си уговорите посещение директно за проверка на автомобила в сервиза.
Опростена услуга, гарантираща, че вие и вашите близки ще сте винаги безопасно на пътя и в същото време надеждно запазва стойността и функциите на вашата Toyota в дългосрочен план.
Предупредително съобщение за вашия автомобил
Получава в реално време съобщения за грешките и данни за автомобила
Национален Toyota Call Centre, ще се свърже с вас от името на вашия предпочитан Toyota Сервиз