Връзки за бърз достъп

Пълноценен пакет eCare* за вашето спокойствие

eCare – вашият дигитален партньор за повече сигурност
* eCARE функцията е налична за автомобили произведени след 2021. За повече информация се обърнете към най-близкото представителство на Toyota.

Toyota eCare гарант за вашето спокойствие на пътя. eCare се грижи за вашата безопасност.

Не би ли било чудесно, ако винаги знаете в какво състояние е автомобила ви в момента? Чрез мобилното приложение MyToyota на вашия смартфон ще получите известие, ако нещо не е наред. Същото известие ще получи и Вашият Toyota сервиз за да е информиран - така че вече не трябва да се тревожите за нищо.

Ето как работи eCare във вашата Toyota:

Вашият Toyota сервиз може да започне диагностика още преди автомобила да е физически в сервиза. Той получава в реално време точна информация за състоянието му.

Това означава, че сервиза може да ви посрешне на място предварително подготвен за възникналия проблем за бързото му и адекватно отстраняване.

Целият пакет „eCare“ за вас се предлага безплатно за целия живот на автомобила. Вие трябва просто свържете вашата Toyota към приложението MyToyota, да активирате свързаните услуги и всичко е готово, вашият автомобил ще бъде обгрижван завинаги.

Хубаво е, когато всичко около вашия автомобил се получава.

Денонощна грижа: Сензорите на системата eCare на вашия автомобил автоматично комуникират с вас и вашия дилър. Служителите във вашия Toyota сервиз получават директно доклад за състоянието на автомобила, включително пълната му история. По този начин те могат да класифицират състоянието му професионално, без никакво забавяне и след това да се свържат с вас.

При сериозен проблем ще бъдете информирани автоматично – независимо дали през деня или през нощта, през седмицата или през уикенда. Ще получите превантивни препоръки за действие и в зависимост от сериозността на проблема ще можете да си уговорите посещение директно за проверка на автомобила в сервиза.

Опростена услуга, гарантираща, че вие ​​и вашите близки ще сте винаги безопасно на пътя и в същото време надеждно запазва стойността и функциите на вашата Toyota в дългосрочен план.

Интелигентна сервизна услуга от ново поколение. 

Предимствата на eCare накратко:

    • Бърза помощ при повреда
    • Обяснение на предупредително съобщение чрез MyToyota
    • Директна връзка с вашия сервиз

     

    • Превенция от разрастване на щетите
    • Проактивно организиране на посещението при вашия дилър
    • Подобрено сервизно обслужване

     

    • Комфорт и усещане за безопасност
    • Запазване стойността на вашия автомобил
    • Денонощен дигитален сервизен асистент
  • Вашият автомобил

    Предупредително съобщение за вашия автомобил

  • Вашият предпочитан Toyota Сервиз

    Получава в реално време съобщения за грешките и данни за автомобила

  • Вие

    Национален Toyota Call Centre, ще се свърже с вас от името на вашия предпочитан Toyota Сервиз

Просто свързан в мрежа. Просто добре информиран.

Всичко, от което се нуждаете за eCare, е MyToyota App. Чрез MyToyota ще можете да поддържате пълен контрол над вашата Toyota свързана с цял набор от най-новите активни услуги. Независимо дали с приложението за смартфон MyToyota или през мултимедийния дисплей на автомобила:
Изтеглете MyToyota от Google Play (Opens in new window) Изтеглете MyToyota от App Store (Opens in new window) Научете още за MyToyota