Ако не можете да започнете сесия за зареждане, моля, вземете под внимание следните препоръки:
Моля, проверете предварително дали точката за зареждане е налична или не е активна в приложението.
За удостоверяване чрез приложение, моля, първо проверете дали станцията за зареждане поддържа удостоверяване чрез приложение или QR код. Можете да разберете, като кликнете върху станцията за зареждане във вашето приложение. Ако поддържа, препоръчително е да използвате бутона „Старт“ в приложението, вместо да сканирате QR кода, поставен на зарядната станция.
В случай на технически или физически проблеми, първо се свържете с оператора на зарядната точка. Можете да намерите телефона на горещата линия на оператора на зарядната станция.
Ако проблемът все още остава, моля, свържете се с вашата гореща линия за обслужване на клиенти, която можете да намерите под страницата за „контакт за поддръжка“ на уебсайта.