Skip to Main Content (Press Enter)
Връзки за бърз достъп

Приложение MyToyota

Често задавани въпроси

  1. Всички226

Ако не можете да започнете сесия за зареждане, моля, вземете под внимание следните препоръки:

Моля, проверете предварително дали точката за зареждане е налична или не е активна в приложението.

За удостоверяване чрез приложение, моля, първо проверете дали станцията за зареждане поддържа удостоверяване чрез приложение или QR код. Можете да разберете, като кликнете върху станцията за зареждане във вашето приложение. Ако поддържа, препоръчително е да използвате бутона „Старт“ в приложението, вместо да сканирате QR кода, поставен на зарядната станция.

В случай на технически или физически проблеми, първо се свържете с оператора на зарядната точка. Можете да намерите телефона на горещата линия на оператора на зарядната станция.

Ако проблемът все още остава, моля, свържете се с вашата гореща линия за обслужване на клиенти, която можете да намерите под страницата за „контакт за поддръжка“ на уебсайта.

Можете да зареждате автомобила си в цяла Европа. Мрежата за зареждане наброява над 600 000 зарядни станции и се разширява.

В приложението MyToyota можете лесно да намерите списък със станции за зареждане около вас. Можете да видите наличието на зарядни станции, като филтрирате необходимия конектор и да получите насоки до зарядните станции.

Ако вече имате налична RFID карта, можете да въведете номера на вашата карта за зареждане. Ако не сте RFID картодържател можете да заявите карта. Тя ще ви бъде изпратена в рамките на 5-7 работни дни.

RFID трябва да бъде свързана с вашия акаунт, но след като това стане, всеки може да използва RFID картата. Тя не е свързана с приложението. Всички автомобили могат да бъдат зареждани с използване на RFID картата.

Вашите разходи за зареждане зависят от оператора на станцията за зареждане, на която зареждате. Освен това, въз основа на избраната тарифа, вашата цена за сесия на зареждане ще бъде различна, защото можете да се възползвате от известно намаление на избраната тарифа. За повече информация, моля, вижте информацията за тарифите . Моля, консултирайте се и със станциите за зареждане за допълнителни разходи (например такса за паркиране).

Скоростта на зареждане зависи от множество фактори, като вашия автомобил, инфраструктурата за зареждане и до какво ниво желаете вашият автомобил да бъде зареден.

В момента не е възможно да резервирате зарядно устройство на зарядна станция.

Можете да проверите наличието на зарядни устройства в желаната станция за зареждане директно в приложението MyToyota.

Моля, консултирайте се с инструкциите за зареждане на станцията за зареждане и следвайте стъпките.