Skip to Main Content (Press Enter)
Връзки за бърз достъп

Пътна помощ Toyota (Асистънс на пътя)

Насладете се на спокойствие при шофиране, благодарение на Toyota Eurocare. Като част от нашия ангажимент за удовлетвореност на клиентите, Toyota Balkans се радва да предостави на клиентите си услугите на Toyota Eurocare за период от 3 години след първото закупуване на автомобил. Постоянният ангажимент на Toyota към качеството, както и експертният опит и предимствата, предлагани от Toyota Eurocare, означават, че никога няма да се притеснявате, когато възникне проблем по време на шофиране. Ние ще ви помогнем да се върнете на пътя.

Какво покрива пътната помощ Toyota Eurocare?

Механична повреда

Ако автомобилът ви се повреди, ние ще имаме грижата да ви върнем на пътя възможно най-бързо.

Инцидент

В случай на инцидент, ние можем да ви помогнем да възстановите вашата и тази на вашият автомобил Toyota мобилност.

Проблеми свързани с грешка на водача

В случай на проблеми като празен резервоар за гориво, изтощена батерия, спукана гума, изгубени или заключени ключове, ние сме на разположение, за да се погрижим за вас.

Какви услуги са включени в Toyota Eurocare?

  • Toyota Eurocare ще организира транспортирането на автомобила до най-близкия оторизиран сервиз на Toyota.
  •  Ако е необходимо автомобилът да бъде съхраняван на сигурно място за една нощ, докато се изчаква транспортиране, Toyota Eurocare ще организира и заплати разходите за това съхранение до максимална стойност от 74 евро.
  • Компанията за пътна помощ също така ще организира транспортирането на всяко ремарке или каравана (стандартна сферична топка на теглич 50 мм), теглено от засегнатото превозно средство към момента на събието, до същия оторизиран сервиз на Toyota.

  • Toyota Eurocare е на разположение, за да осигури необходимите съвети или да предаде съобщение на човек, който трябва да бъде информиран за проблемите с вашия автомобил.
  •   Ако повредата възникне на повече от 50 км от дома на основния потребител, може да не успеем да покрием всички разходи за решение, но ще ви помогнем да намерите такова.

  • Ако повредата се случи на повече от 50 км от домашния адрес на основния потребител и оторизираният сервиз на Toyota не може да възстанови мобилността на автомобила в рамките на същия ден, тогава водачът и пътниците могат да изберат едно от следните предимства:

  • Ако потребителят желае да остане в близост до автомобила, докато се възстановява неговата мобилност, Toyota Eurocare ще организира и заплати хотелско настаняване за потребителя и пътниците до максимум четири нощувки и на стойност 127 евро на човек на нощувка в зависимост от наличността на място.
  • Храната и други последващи разходи са отговорност на потребителя и пътниците.

  • Toyota Eurocare ще организира и заплати железопътен транспорт първа класа за шофьора и пътниците, което им позволява да продължат пътуването си до първоначалната дестинация на покритата от услугата територия или да се върнат до обичайното място на пребиваване на потребителя (държава на регистрация на автомобила).
  • В случай, че пътуването с влак надвишава 6 часа, се предоставят самолетни билети бизнес класа.

  •  Ако всички шофьори, пътуващи в автомобил с покритие от пътната помощ, се разболеят и пътуването не може да бъде продължено, Toyota Eurocare ще осигури шофьор за своя сметка.
  • Шофьорът ще помогне на останалите пътници да продължат до местожителството на потребителя или да продължат пътуването до първоначалната дестинация на територия, включена в покритието. Всички допълнителни разходи, различни от осигуряването на шофьор, се поемат от потребителя.

  • Ако потребителят предпочита да използва заместващ автомобил, Toyota Eurocare ще осигури такъв от подобна категория за срока на ремонта и с ограничение за период от максимално три дни.
  • Въпреки че ще бъдат положени всички усилия за осигуряване на еквивалентен автомобил, не може да бъде поета никаква отговорност за проблеми, които възникват в резултат на ограничена наличност на място или неспособност на компанията за наемане или друга организация да достави автомобила до потребителя.
  • Всички допълнителни разходи, различни от разходите за наемане, трябва да бъдат поети от потребителя.